Ste že slišali za facebook oglaševanje? Na spletu imamo na voljo toliko različnih družbenih omrežij, a med najbolj priljubljenimi je tudi facebook. Sigurno ste med “scrolanjem” po facebooku zasledili kakšno objavo, pod katero je pisalo sponzorirano ali pa predlagano zate. To so torej facebook oglasi, kateri se ti ponujajo in so predvsem namenjeni tebi. Več o njem pa boste izvedeli tudi na spletnem naslovu https://www.zasluzek.org/facebook-oglasevanje/.

facebook-oglasevanje

V zadnjih nekaj letih je facebook oglaševanje postalo predvsem popularno, saj lahko z njim podjetja veliko dosežejo. Veliko ljudi na facebooku klikne kak oglas, saj se jim zdi zanimiv. To se pa doseže z facebook targetiranjem. Facebooku lahko izberemo tiste, ki si jih želimo, da bo naš oglas prišel do njih. Izberemo jih lahko po spolu in pa po starosti. S tem dosežemo naše potencialne kupce, ki bi jih naš oglas zanimal. Oglas lahko deluje kot kakšen video, slika, ali pa link do naše storitve ali izdelka, ki ga oglašujemo, lahko pa tudi oglašujemo kakšne dogodke. Oglas se lahko pojavi med facebook zgodbami kot tudi med viri novic. Facebook ima sicer še eno prednost in sicer da je zelo dobro merljivo. Seveda pa ima vse svojo ceno. Facebook oglaševanje se meri v tem, koliko klikov je bilo na oglas. Cena klika je od 0,10 evra pa tudi do 10 evrov na klik. Če dobite ogromno število všečkov na oglas, to še ni noben denar. Največja napaka je, da se facebook oglaševanja lotijo napačni ljudje oziroma podjetniki, ki nimajo pojma o facebook oglaševanju. Najbolje je, da si poiščete strokovnjaka, ki obvlada to področje, saj bo on znal narediti in oceniti kaj se splača in kaj ne. Facebook oglaševanje je tisto, kar potrebujete, da vaš produkt ali storitev pokažete javnosti in s tem dosežete neko skupino potencialnih kupcev. S pravim pristopom oziroma najbolje kar nasvetom strokovnjaka boste sigurno vaš izdelek ali storitev spravili na trg.