Remarketing je metoda oziroma taktika, ki se je poslužujejo v marketingu, da bi vas prepričali v nakup izdelkov ali ponoven obisk spletne strani. Ali ste kdaj opazili, da so se vam pri pregledovanju spletne strani začeli prikazovati oglasi , ki so nekako povezani z izdelki, ki si jih ogledujete ? Tej metodi se reče Re-marketing ali ponovno trženje.
Remarketing se uporablja takrat, ko želimo naše uporabnike in obiskovalce, ki so že zapustili našo spletno stran ponovno nagovoriti in s tem povečati obiske na naši spletni strani in obiskovalce spremeniti v potencialne stranke. Z metodo re-marketing lahko obiskovalce ponovno nagovorite tudi takrat, ko brskajo in pregledujejo spletne strani drugih ponudnikov vendar morajo zaključiti nakup ali oddati svoje podatke preko katerih, jih lahko kontaktiramo. Ko se odločimo za remarketing moramo paziti, da se prikazani oglasi ujemajo z izdelki, ki si jih uporabnik ali obiskovalec že ogleduje istočasno pa morajo biti oglasi privlačni in zanimiv ,tako da bodo obiskovalca pritegnili in jih s tem prepričali da ponovno obiščejo našo spletno stran in morda tudi opravijo nakup. Razlog zakaj je remarketing tako uspešna metoda, je tudi to, da si ciljno publiko oziroma izgubljene kupce, ki so morda na nas pozabili ali pa nam ne zaupajo lahko izberemo sami ob pravem trenutku in tako izpostavimo samo tiste posameznike, ki želimo da so naše potencialne stranke. Na katerih spletnih straneh bodo naši oglasi prikazani, je odvisno popolnoma od nas saj lahko s tem po želji upravljamo, Oglasi pa se bodo prikazovali samo tistim katerih ID piškotkov se bo ujemal z tistim na seznamu. Remarketing je najboljša metoda, za privabljanje novih ali starih obiskovalcev in strank, katere bi jih želeli imeti na naši strani kupcev. Z ponovnim trženjem bomo najbolj učinkovito in največ dosegli takrat ko bo ta pravilno izveden in bo ciljal na prave obiskovalce ter prave izdelke oziroma storitve.